MyePH

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Dah tiba lagi tahun baru, sejak bermulanya hijrah Rasulullah S.A.W. dari Makkah ke Kota Yathrib kini sudah 1431 tahun ianya berlalu. Hijrah Rasulullah S.A.W. yang berikutan dari perintah Allah S.W.T. yang kemudiannya menyemarakkan perkembangan Islam dan menjadikan Kota Madinah sebagai sebuah negara makmur iaitu negara Islam yang pertama sehinggalah kini dah ada banyak negara Islam di dunia ini.

Alhamdulillah, walaupun Islam dilabelkan bermacam-macam tanggapan negatif oleh munafiqon namun Islam tetap berkembang, dan Alhamdulillah muslimin & muslimat sekalian semakin cenderung kesedaran keIslamannya kini.

Alhamdulillah...

Sebagai mengenangkan peristiwa yang melangsungkan ketamadunan Islam dimuka bumi ini aku panjatkan kesyukuran kepada Allah S.W.T kerana lahirnya aku dalam Islam dan membesarnya aku dalam kelompok Islam dan seterusnya meneruskan hayat aku dan keturunan aku seterusnya dalam Islam.

Sesungguhnya demi Allah... Ibadahku, Hudupku, Matiku kerana Allah tuhan sekalian alam.

DISINI aku nak ucapkan kat korang...

SELAMAT TAHUN BARU 1431 HIJRAH
dan
SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIRAH 1MUHARAM 1431 HIJRAH

ALLAHHUAKHBAR... ALLAHHUAKHBAR... ALLAHHUAKHBAR...

Semoga Islam tetap diHATI

Wassalam...

Categories:
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers