MyePH

Okey la...
Kalau nak tau jugak 04/07/2006 hari tu Jamuan Perpisahan untuk Cik Lily yang buat praktikal kat Pej. Daerah.

Ni la dia orang nyer... >>


Nak tau lagi??? boleh.. silakan le...
Read More …

Asyik-asyik berpisah.. Asyik-asyik berpisah.. Amende la.. Xbest la kan?? Tapi setiap pertemuan ada perpisahan, setiap perpisahan tu ada pengalaman & setiap pengalaman tu ada pengajarannya...

Emmm... Sapa plak yg dipisahkan kali ni??? Nak tau??? Emmmm... Sapa ye?
Read More …

Hari ni aku bizi sangat la... Letih sangat... Pasal la 1st day keja dah sebok sangat camni... Sape la yang bleh tolong aku.Tolong la... Please... Nak tau lagi kat sini heheheh :)
Read More …