MyePH


Assalamualaikum..

Era nie...

Ni gambo semalam (28/03/07) kat MD Kampar sebab pegi taklimat kat sana.



Ni gambo dgn kawan... Dia ni keje kat MP Teluk Intan
Read More …

Alaaa.... Joe ingat dia best sangat le tu? Yang sebenarnya kursus tu tahun lepas 2 & 3 Disember, 2006 (Sabtu & Ahad). Lama dah tuuu... Tapi takpe la, memandangkan aku pun ada kursus skali gak so ni le antara foto-foto yang ada dalam simpanan aku. (Tapi maaf le ye foto kurang memuaskan sebab aku amik gambar guna kamera video aku, maaf ye....)

Kalau korang nak tau, kursus ni anjuran ASFON Perak (Angkatan Seni Foto Negeri Perak). Kami kursus kat Gerik, Perak. Pengajar pulak daripada ASFON Negeri Sembilan (Pengerusi dia tu...), dari Akedemi TV3, dari PERTAK Tanjung Malim (kalau tak silap la, dah lama dah tapi kalau silap maaf ye...) dan jugak dari ASFON Perak sendiri.

Kursus ni sebenarnya Kursus Asas Pengendalian Kamera Analog (yang guna filem tuuu), Kamera Digital dan Kamera Video.

Banyak gak info... walaupun cuma kursus asas.

Oleh sebab itu... kalau sape2 yang berminat untuk menyertai ASFON (aku pun ahli gak termasuk kawan2 aku) boleh le call en. Joe sebab dia salah sorang AJK ASFON Perak.

O.K. la cukup untuk kali ni... babai...
Read More …



Assalamualaikum...

Saya joe, member hiro..saja tumpang2 kt blog dier...

Gambar kat atas ni masa kami kursus kamera video kat Grik, Perak..
Kamera mahal tu...!!!hee..hee..pimjam je tu..Eh, mana gambar hiro masa kat cni??
Read More …



Haa...ni gambar member kami yang sorang lagi ni..dia pun kursus ngan kami jgk..apa yang dibuat atas pokok tu?Cari ilham ke?dah..dah..Turun..turun!!
Read More …


Assalamualaikum sume???? Rindu ke??? Ada ke yang rindu kat aku ni???? Maaf le dah lama menyepikan diri... Kalo nak tau... baru ni aku bleh rehat sikit ni... Jadi... Ni aku bagi korang tengok koleksi gambar aku yang orang lain tolong amik dan yang aku amik masa aku main bola final (lawan sesama sendiri jer dengan kawan opis aku gak tapi main malam tuuuu) dan masa majlis sambutan Gong Xi Fa Chai...


Ni gambar aku dengan team aku ni... Tapi dapat no. dua jer... jadi la kan...

Ni plak gambar masa sambutan Ging Xi Fa Chai... yang main tarian singa tu juara dunia tau...

Sebenarnya banyak lagi gambar yang ada dalam koleksi aku... Tapi masa buat ni, rasanya cukup le kot... nanti ada masa aku upload lagi (dalam fotopages aku la kot, InsyaALLAH)

Jadi apa komen korang??? Setakat ni je la untuk hari ni ye, jumpa lagi nanti...
Read More …

Dah lama rasanya tak menjengah kat sini... dan 2 bulan rupanya... Tapi hari ni aku ada berita gumbira untuk bagitau kat korang... korang tau kawan aku yang sama jawatan dgn aku tapi opis lain ler... Jumaat lepas (09/03/2007) kata dia tengahari, dia dah bersalin anak sulung dia. Comel... nama dia Nur Aliya Nasuha

Nak tengok........ OK la ni dia gambar yang aku dapat dari sumber2 yang boleh dipercayai dan ketepatannya adalah 100%.

Jadi... Camna? Apa komen korang?????? Comelkan... Semoga mereka berdua berbahagia sehingga ke akhir hayat...

Amin...

Read More …