MyePH


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabaratuh....
Sempena Aidilfitri yang bakal menjelma tidak lama lagi, di sini saya mengambil kesempatan menghulurkan 10 jari memohon keampunan dan kemaafan dari semua sama ada yang mengenali diri atau pun yang tidak kenal juga yang tidak dikenali juga kepada yang ingin mengenali.... Sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa yang tidak lepas dari melakukan kesilapan sama ada secara sedar atau tidak, secara sengaja atau 'ter'... Semoga sudi-sudilah memberi kemaafan dan keampunan kepada diri saya ini... Disini juga saya sudi dengan teramat ikhlas hati memaafkan dan mengampunkan sebarang dosa dan kesalahan semua terhadap saya...
Semoga Aidilfitri membawa kemenangan dan seribu rahmat kepada semua...
Aminnnnn.............
Wassalam.....

Categories:
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers