MyePH

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Mmmm...dah lama rasanya tak menulis ni...takde masa...

Baru-baru ni (26-27 April 2008) saya dan geng sekepala saya ada buat lawatan ke Cameron Highland...Sebenarnya dengan ASFON Perak (Angkatan Senifoto Negeri Perak)...Semua yang jadi ahli persatuan ni peminat fotografi...jadi semua ni photographer la...

Kami ke Cameron Highland ni tujuan nye nak mengambil gambar sekitar Cameron ni, sambil-sambil mesyuarat agong persatuan...so...banyak gak la gambar yang kami semua tangkap...

Selalunya kalau kat pejabat ni kalau saya tangkap gambar yang yang merapu (tujuannya untuk belajar dan memantapkan teknik) macam-macam la orang kata...gila kamera la...huh...kekadang tension gak...tapi kali ni memang enjoy la pegi Cameron sebab semua yang ke sana tu photographer dan semua yang memang minat kat photographi...

Kami semua enjoy, bertukar-tukar pendapat tentang mutu foto, teknik, fokus, pencahayaan dan macam-macam la lagi pasal bidang fotografi ni...

Saya bukan la professional photographer, tapi cuma peminat fotografi... sebab setiap sesuatu tu akan berubah, sebab tu saya nak abadikan kenangan bagi yang dah berlalu...

Kalau kita mengkaji dan cuba memahami, satu gambar akan menceritakan seribu makna yang terpendam.

Hargailah yang telah berlalu, sayangilah yang ada sekarang dan carilah yang akan datang...

Okey lah..nanti saya akan poskan gambar-gambar yang menarik sepanjang saya kat Cameron..

Wassalam....

Categories:
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers