MyePH


Assalamualaikum sume???? Rindu ke??? Ada ke yang rindu kat aku ni???? Maaf le dah lama menyepikan diri... Kalo nak tau... baru ni aku bleh rehat sikit ni... Jadi... Ni aku bagi korang tengok koleksi gambar aku yang orang lain tolong amik dan yang aku amik masa aku main bola final (lawan sesama sendiri jer dengan kawan opis aku gak tapi main malam tuuuu) dan masa majlis sambutan Gong Xi Fa Chai...


Ni gambar aku dengan team aku ni... Tapi dapat no. dua jer... jadi la kan...

Ni plak gambar masa sambutan Ging Xi Fa Chai... yang main tarian singa tu juara dunia tau...

Sebenarnya banyak lagi gambar yang ada dalam koleksi aku... Tapi masa buat ni, rasanya cukup le kot... nanti ada masa aku upload lagi (dalam fotopages aku la kot, InsyaALLAH)

Jadi apa komen korang??? Setakat ni je la untuk hari ni ye, jumpa lagi nanti...

Categories:

2 Responses so far.

  1. Tanpa Nama says:

    keh..keh.. sapalah budak macho sebelah mike tu. nak kenal boleh? :-P

  2. @hmadHiRO says:

    Sebenonye aku pun tak kenal. Tapi saje jer nak numpang glamer dia. ;)

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers