MyePH

Alaaa.... Joe ingat dia best sangat le tu? Yang sebenarnya kursus tu tahun lepas 2 & 3 Disember, 2006 (Sabtu & Ahad). Lama dah tuuu... Tapi takpe la, memandangkan aku pun ada kursus skali gak so ni le antara foto-foto yang ada dalam simpanan aku. (Tapi maaf le ye foto kurang memuaskan sebab aku amik gambar guna kamera video aku, maaf ye....)

Kalau korang nak tau, kursus ni anjuran ASFON Perak (Angkatan Seni Foto Negeri Perak). Kami kursus kat Gerik, Perak. Pengajar pulak daripada ASFON Negeri Sembilan (Pengerusi dia tu...), dari Akedemi TV3, dari PERTAK Tanjung Malim (kalau tak silap la, dah lama dah tapi kalau silap maaf ye...) dan jugak dari ASFON Perak sendiri.

Kursus ni sebenarnya Kursus Asas Pengendalian Kamera Analog (yang guna filem tuuu), Kamera Digital dan Kamera Video.

Banyak gak info... walaupun cuma kursus asas.

Oleh sebab itu... kalau sape2 yang berminat untuk menyertai ASFON (aku pun ahli gak termasuk kawan2 aku) boleh le call en. Joe sebab dia salah sorang AJK ASFON Perak.

O.K. la cukup untuk kali ni... babai...

Categories:
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers