MyePH

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Buat teman-teman semua, aku dan isteri ucapkan SeLaMaT HaRi RaYa AiDiL AdHa 1430 hijrah

Taman Tamadun Islam River Cruse - 8/6/09 06:37 PM

Dikesempatan ini...Aku jugak menghulurkan tangan memohon keredhaan dan kemaafan kat
korang semua...Tak kira ler aku ada wat salah ke tak dengan korang semua...Yang penting aku nak gak mintak maaf dengan korang...

Mohon di HALAL kan makan dan minum (hatta yang ter...)

Masjid Tengku Tengah Zaharah (Masjid Terapung) - 9/6/09 11:38 PM

Akhir kata... Aku dan Enie (isteri aku)...

Terlajak PERAHU boleh DIUNDUR
terlajak KATA aku mintak AMPUN dan MAAF...

Aku & Enie Taman Tamadun Islam (Honeymoon - KT) - 7-10/6/09 11:38 PM

Semoga Aidil Adha tahun ini akan membangkitkan rasa pengorbanan dan keinsafan dalam diri aku dan korang dan kita semua...

WaSsAlAm...

Aku yang selalu ingat kat korang semua HiRO&Enie

Categories:
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers